“Je čas na Zemlji, čas velikih sprememb, in ena izmed njih ste vi smo mi, in so vaši in naši otroci…”
Sem Katja Zupanič, vodja RRI Sonce. Po izobrazbi sem magistrica kognitivne znanosti, študentka doktorskega programa Biomedicine, smer nevroznanost in certificirana učiteljica joge, ter ena izmed tistih, ki imajo diagnosticiran sindrom ADHD.
V prostem času slikam, pišem, treniram karate, raziskujem in se družim z naravo. Svoj največji notranji mir pa najdem v občudovanju morja in v družbi izjemnih gor.
Dokončanju magistrskega programa kognitivna znanost in sedanji študij Biomedicina smer nevroznanost mi omogoča pogljobljeno znanje s področja nevroznanosti, iz makro in mikro pogleda. Med večeletnim trenigom joge sem pridobivala znanja posameznih jogijskih disciplin, med katere sodijo: poglobljena meditacija, metoda čantanja, dihalne tehnike, tehnike čiščenja in najrazličnejše izvedbe asan. Skozi učenje, treninge, spoznavanja jogijskih disciplin sem spoznavala širino joge, jogijskih disciplin, ki jih s seboj prinaša redno izvajanje posameznih tehnik. Danes pa jogo, njene pozitivne učinke povezujem, raziskujem predvsem v povezavi z delovanjem človeških možganov ter z njimi povezanimi kognitivnimi procesi, izvršilnimi funkcijami, ki omogočajo učinkovito učenje, izboljšanje spomina, motivacije, samodiscipline, usmerjenost k zastavljenemu cilju in osredinjenje na zadano nalogo in vztrajanje pri njeni rešitvi, ne glede na njeno zahtevnost. Strokovna izobrazba magisterij kognitivne znanosti, raziskovanje delovanja človeške kognicije, sama ljubezen do raziskovanja delovanja človeških možganov, joge, zdravega naravnega načina življenja so področja, ki jih medsebojno povezujem v osebnem ter poklicnem življenju. Pridobljena znanja pa skozi trening prenašam na svoje učence, ki skozi veščino joge pridobijo, ne le na osebni psiho-fizični pripravljenosti, temveč se jim z izvajanjem asan, meditacij, tehnik dihanja, čuječnosti do notranjega ter zunanjega sveta ponudi širina pogleda na samo življenje.
Znanje, ki je podano na strokovnih izobraževanjih, v didaktičnem priročniku Bojevnik luči in urah osebnega mentorstva, zavzema strokovno znanje znanstvenega področja nevroznanosti in kognitivne znanosti, ter znanje priučenih vrlin starodavnih jogijskih veščin, pridobljenih v tradicionalni indijski šoli, kjer sem preživela polnih 6 mesecev in odkrivala izjemne pozitivne učinke posameznih tehnik, vadb na delovanje človeških možganov. Danes pa z večletnimi izkušnjami znanje s področja nevroznanosti in jogijskih tehnik, povezujem v okvirjanju novih alternativnih metod, ki vplivajo na izboljšanje kognitivnih funkcij pri človeku.